Suziebabs - Italië

BELANGRIJK

Ciao tutti!

Even een kleine maar belangrijke mededeling: ik ga verhuizen.
Het loopt niet echt lekker in deze familie, dus ik ga bij iemand anders wonen. Voorlopig zal dat een oudere dame in het centrum van Conegliano zijn, dus ik kan op dezelfde school blijven, maar zij kan mij slechts een maand hosten. Daarna zal ik weer verhuizen, hopelijk binnen Conegliano, maar dat moeten we nog checken.

Alleen, als er mensen nog brieven of kaartjes wilden sturen, wacht er even mee! Want vanaf morgen of woensdag zal ik ergens anders wonen, dat adres krijgen jullie nog, maar dus niet meer op Via della Caneve!!

Jullie horen nog van me wanneer ik meer info heb.

Bedankt voor alle leuke reacties op m'n blog, ik ga ze gauw beantwoorden, wanneer ik tijd heb!! :D (kan best zijn als ik eenmaal ingeburgerd ben bij m'n Host-nonna ;) )

Groetjes!!

Suzanne :)

Reacties

Reacties

Norma

Lieve Suzanne,

Jammer dat het zo gelopen is, Het komt wel goed, maar voor nu is het even onrustig en vervelend. We duimen dat je snel een nieuw leuk hostgezin vindt, en de rust weer terugkeert. Goed voor jezelf zorgen en aangeven wat jij belangrijk vindt!

Dikke Knuffel, papa en mama

Loes

Lieve Suzanne, succes met de veranderingen! En hopelijk weer gauw een fijne tijd daar! Maar dat lukt je heus wel????????????????
Liefs van ons!????????????????????

Kirsten

Heey allerliefste nichtje van me..... Daar kijk ik van op dat je gaat verhuizen, maar jou kennende komt dat zeker helemaal goed!!! Succes even, het zal wat rommelig zijn, maar daarna komt vast de rust weer terug.
Veel liefs vanuit Nieuw Vennep :)

Mirthe

Ow, das wel even weer een verandering dan :s. Succes daarmee! Blijf er evengoed van genieten! Ga je hierna dan wonen bij je 'reserve familie'? Of kan het ook nog zo zijn dat heel ergens anders terecht komt (zelfs op een heel andere plek in italie?)?
xxxxxxjes!
(p.s. je hebt nog altijd geen foto's laten zien ;p)

Amber

Oh, wat vervelend :S
Zo (onverwacht) verhuizen is nooit leuk, maar je krijgt er vast een ander fijn huis voor terug!

In ieder geval sterkte de komende dagen!!! ;)

Myrthe

Oh dearyyy :C
Dat is niet fijn, jammer dat het niet goed ging met je eerste gastgezin. Maar dan kan de volgende alleen maar beter zijn

-driedubbele knuffel van mij en als je een keer wilt bellen, sms-en, whatsappen, facebook-chatten, skypen of wat dan ook … let me know ;)

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!