Suziebabs - Italië

LAATSTE BLOG IN 2014

Nieuwjaarsblog

Dag lieve lezers (kijkbuiskinderen :P),

Tijdje radiostilte geweest he? Sorry daarvoor.. maar vandaag even een mini-update voor degenen die het nog lezen!

Nou denk ik niet dat dat nog veel mensen zijn, want het zou wel enigszins raar zijn als iemand dit nog in 2014 leest... maar dan nog!! Hier is-ie dan XD

De kerstdagen waren ontzettend gezellig hier, we hebben zo ongelooflijk veel gegeten ... echt niet normaal, maar daar zal ik later een aparte blog over schrijven!!

In Italië mag met ook vuurwerk afsteken, al weet ik niet of we dat ook echt gaan doen - ik ga vanavond met een groepje van volksdansen (wat ik sinds een paar weken doe) "ergens" heen in de buurt van Friolo (of hoe die provincie ook heet). Daar gaan we naar iemands huis, en omdat we met de hele groep van volksdansen zijn zal er neem ik aan de hele avond gedanst worden :D :D :D Ik woon niet echt in een grote stad, en ik heb dus geen idee waar het huis is van de persoon waar we heengaan (die ik /geloof ik/ wel ken, maar dat weet ik niet zeker, omdat ik per week ongeveer 5 nieuwe mensen ontmoet, hahaha), maar er is vast wel wat vuurwerk te zien!
Iedereen werd gevraagd wat eten en drinken mee te nemen, dus drinken moet ik zo even kopen, maar voor eten... pepernoten en stroopwafels!!! :D En misschien nog een zak marshmallows, want er schijnt een openhaard/vuurkorf te zijn, in ieder geval iets met hitte ^^ (centrale verwarming, haha)

Maar het zal vast wel erg gezellig worden, en ik hoop dat dat bij jullie ook zo is! Ik neem aan van wel, oud en nieuw is altijd leuk ^^
Doe allemaal een beetje voorzichtig met vuurwerk, ik heb geen zin om op 1 Januarie de eerste vlucht terug te nemen om op ziekenhuisbezoek te gaan!!

Maak er een mooie jaarwisseling van, jongens, en volgend jaar kom ik weer terug ;)
Geniet van de aller-aller-ALLER-laatste dag van 2014, die alweer ruim over de helft is! Maar dat geeft niet, het is een mooi jaar geweest, vinden jullie niet? :) Laten we hopen dat 2015 ook een cool jaar wordt :)

Dag allemaal, groetjes vanuit Italië!!

SB
>>---->

Reacties

Reacties

Loes!

Hoi Suzanne,een heel goed 2015!! De kleintjes hebben hun vuurwerk al gezien! Bij Berry en Jennifer!
Wij gaan rustig ,het nieuwe jaar in! Hier al flinke knallen! Gelukkig droog weer! Dus hopelijk mooi siervuurwerk !
Jij ook een fijne avond! Dans lekker! Groetjes uit Zwijndrecht!

Martina

Het is hier leuk om het vuurwerk te zien, omdat je vanuit het ziekenhuis zo over de wijken heen kijkt, straks gelukkig ook zelf afsteken =).

Jij ook een fijne jaarwisseling en tot snel.

Oma S

Gisteravond heb ik geen mail meer gelezen , maar we hadden veel contact met onze "jaarwisseling " app.
En ik kan niet alles tegelijk, dan word ik het "zat" je weet wat ik bedoel.
Nu begrijp ik dat als jullie weer hier zijn, dat het dansen, dansen, dansen wordt. Met Stef de Schotse Driekusman,
en met jou de Italiaanse versie.
Dat zal wat worden!

Hollandse volksdans :: (liefst op klompen)
Als mijn vader en mijn moeder naar de markt toe gaan
Ja zo, ja zo (een buiging en arm in arm ronddraaien)
Dan komen ze niet thuis voor des avonds laat
Ja zo,ja zo (buiging en etc.etc.)
Falderie faldera falder hopsasa ja zo, ja zo
De melodie zingen we als je weer thuis bent. ( eerst "zat " zijn ; )
Vervanger van de Wielewaal,als we weer samen in een huisje zijn ha,ha ,zal Stefan leuk vinden.
Nou Suzanne een heel goed 2015 gewenst ,ook voor je gast oma.

Norma

Lieve Suzenne,

Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar he! Leuk om (in mijn geval) het nieuwe jaar te beginnen met een blog van jou! Ik hoop dat je een hele leuke avond gehad hebt, maar dat lezen we vast in je volgende blog! Ben ook benieuwd wat de dansers van je pepernoten en stroopwaffels vonden!

Geniet van wat er de komende maanden nog komen gaat meid!!


Dikke knuffel, mama

Norma

-e +a ;-)

Amber

Nou nou, jij ook weer aan het volksdansen! Is dat ook met de violenmuziek en zo?
De pepernoten en stroopwafels waren vast een groot succes.

We horen nog wel hoe je Oud en Nieuw is verlopen! Ben benieuwd wat er allemaal op je bord lag.

En ik hoop ook dat we een supercool 2015 zullen krijgen (H)

Groetjes!

@Norma
*Suzenna?
;)

Myrthe Yara

Gelukkig nieuwjaar Suzanneeee!! (ik had je al ge-appt maar dat maakt niet uit) ^^

Dit jaar was mijn eerste oud en nieuw die ik niet thuis vierde, maar met vrienden ergens vlak bij amsterdam ;) het was supergezellig en het uitzicht van de 8e verdieping was prachtig

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!